dijous, 8 de maig del 2014

Colònies al Delta de l'Ebre



Els dies 5 i 6 de Maig vam anar de colònies al Delta de l'Ebre.
Teníem la nostra de casa a Poble Nou.

Aquí estem reben instruccions de com anar amb les bicis.



Ara estem descansant.



Som-hi a correr!



                          Aquesta és la casa de fusta.



Des del mirador es podía observar millor.



                                                      A Mon natura ens van ensenyar a perxar.




                        
                 Aquí ja perxàvem sols. 




                        Vam veure els flamencs amb uns telescopis.  



I per acabar , per dinar, una bona paella d'arròs ens van preparar. 


5 comentaris:

  1. Hola, bona tarda, Pilar. Molt xules les fotos, us ho haureu passat molt bé. I que bona pinta que té la paella!
    Adéu i fins demà,

    Adrián

    ResponElimina
  2. Hola,sóc l'Aroa.Que records!!!! Lo que es va perdre l'Adrià i els que no van vindre.M'ho vaig passar molt bé a les colònies!!!! Lo que me va agradar més va ser la jimcama de quan vam arribar i la de la nit!!!!! I per la nit...Sense dormir fins a la 1 de la matinada!!!!! En resum em va agradar molt aquesta experiencia i m'ho vaig passar super bé!!!!!!!!!

    Adeu,fins demà!!

    ResponElimina
  3. Hola,sóc la Meritxell.A les colònies m'ho vaig passar pipa!!!
    Només veure les fotos que va fer la Pilar,ja tinc ganes de tornar-hi!A mi el que em va agradar més de tot va ser la jincama nocturna però també la de dia;i el que menys l'anada del primer dia amb bici.
    Si ho resumim tot aquesta aventura m'ha agradat moltíssim!!!!!!
    Adeu ,fins el dilluns.

    ResponElimina
  4. Hola Pilar el dia de les colonies m'ho vaig passar molt bé lo que es van perdre el nens que no van vindre ehh?? Pilar m'ho vaig passar molt imolt bé a la nit amb els jocs de nit i a l'hora de dormir bueno que aprovi el cap de setmana !!!!! Un petó !!
    Júlia T.

    ResponElimina
  5. La veritat és que de colònies m'ho vaig passar bomba.
    A mi el que més em va agradar va ser:
    La jincana de nit, com a l'Aroa, la Meritxell i a la Júlia.Quin exit que va tenir, oi ???
    El dijous i el divendres ja farà un mes que vam anar de colònies. Vull tornar un mes enrere i estaria casi de colònies.
    Un petò molt fort !!!
    Ariadna

    ResponElimina