dijous, 9 de gener del 2014

El curs continua, espero que ... amb moltes ganes.

Quedaven pendents per publicar els vostres treballs de Nadal


                                                                                   
 
                                                                                   

També aquí teniu  a la castanyera de la Meritxell que ha acabat a casa aquest Nadal. Quina paciència que ha tingut. Ha quedat molt bé.





I, una altra cosa. M'heu dit alguns de vosaltres que heu tingut com a regal uns quants llibres. A veure si ens dieu quins son. 


Els llibres són mestres que no renyen i amics que no demanen.






11 comentaris:

  1. Soc la Marina els Reis Mags m han portat un llibre de Tea Stilton que es titula el misteri de la nina desapareguda va de que algú ha robat una preciosa nina a un ric col leccionista japones.Un misteri molt complicat que les Tea Sisters hauran de resoldre : entre peripècies inseparades,retrobaran la nina i capturaran els culpables. Una vegada més ,les cinc amigues demostraran que són ben espavilades! Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  2. Hola,sóc l'Aroa.A mi m'han portat el llibre "El secret de les fades del llac" de Tea Stilton i tracta sobre:
    El mític món d'Erin corre perill. Per salvar-lo,les Tea Sisters hauran de demostrar el seu coratge i resoldre els enigmes de les fades. Comptaran amb l'ajuda de gnoms,elfs i animals màgics,però s'hauran de defensar de follets murris i orcs temibles !Una aventura inoblidable,entre fantasia i realitat!
    Un viatge en les ales de la fantasia,a la descoberta de mons fantàstics i éssers misteriosos.

    ResponElimina
  3. Hola sóc l'Aroa. Abans se m'ha oblidat posar que la castanyera de la Meritxell es molt bonica, molt bè Meritxell!
    Adeu

    ResponElimina
  4. Hola, sóc la Meritxell. El tió m'ha cagat el llibre de "La Princesa dels Gels" de la Tea Stilton. Tracta sobre que La Princesa dels Gels és la primera novel·la d'una nova saga de fantasia, que explica les aventures de les "Princeses del Regne de la Fantasia". A Nives, la princesa del Regne dels Gels Eterns, protagonista d'aquesta novel·la, li ha arribat el moment de casar-se i convertir-se en reina. Però l'aparició a la cort d'un príncep misteriós sembla que hagi de canviar per sempre que hagi de canviar per sempre la vida de Nives i del seu regne.

    Fins aviat!

    ResponElimina
  5. Hola sóc la Marina i el tio m'ha portat el llibre de frozen que es amb castella ,tracta de que,Elsa ,una nena ,tenia poders i va fer mal a la seva germana Anna, i cada vegada que la seva li feia mal el cabell se li feia blanc i L'Anna es preguntava perque l'Elsa no volia anar a fer ninots de neu i era perque a l'Anna li van borrar la memoria....La castanyera molt bonica.Adeú.

    ResponElimina
  6. Hola, sóc l'Alejandro i el Pare Noel m'ha portat un llibre del Geronimo Stilton que es diu "L'estrany cas del volcá pudent" Encara no l'he acabat i em esta agradant molt. Tracta sobre un senyor que es diu Xafarot i s' ha ficat en un embolic. Així han d'anar al volcà pudent amb un mirall per dirigir els raigs del sol cap a dins del volcà perquè no empesti. És molt divertit i m'ho estic passant molt bé. Feliz any nou a tots!!!!

    ResponElimina
  7. Hola sóc la Maria. Per al meu aniversari em van regalar un llibre es diu: Kika Superbruja y el reino mágico, tracta de que Kika y Hector que viatjan a un fantastic regne magic...El rey del país de la privavera, l'estiu y la tardor ha desaparescut i Kika i Hector van a buscal al país de l'hivern..
    Jo me el he lleguit fa poc y m'agradat molt! ADEÚ!

    ResponElimina
  8. Hola sóc l'Adrián. A mi m'han portat dos llibres de Bat Pat. Un es titula El mamut friolero que tracta de tres nois que viatjen en globus aerostàtic i aterren a un lloc on fa molt de fred. Allà ajuden a un mamut a fugir d´un caçador. L'altre es titula El abominable puerco de las nieves que tracta dels mateixos nois que viatjen en tren al Tíbet i una vegada allà es troben a un yeti que fa molta pudor i l'ajuden a que no el caci un furtiu.

    Adeu i fins aviat.

    ResponElimina
  9. Hola sóc l'Ariadna.A mi el tió m'ha cagat un llibre del Club dels Cinc.El llibre és títula:
    Els Cinc a les roques del diable,el llibre tracta de que els Cinc van a casa la Jordina i llavors quan arriben es troben al pare de la Jordina i un professor molt estrany que es diu professor Haylkin, que faran un experiment amb el pare de la Jordina però els nens molesten molt als dos científics i llavors han de anar a un altre lloc. El Manetes, el fill del professor Haylkin proposa anar al seu far que és a les roques del Diable i allà comencen un munt d'aventures

    ResponElimina
  10. Hola sóc la Júlia, a mi els reis aquest any no m'ha regalat ningun llibre pero, me estic llegin un llibre ,del Geronimo Stilton ,que es diu aixi: A la recerca de la meravella perduda número 2 , també Pilar el Nico m'ha dit a mi perque tu digui a tu ,diu:molts records per a tu. JÚLIA T. àdeu!!

    ResponElimina
  11. Hola sóc la Meritxell,ara ja m'he acabat un llibre que m'estava llegint i ara em llegeixo el llibre del premi literari de Sant Jordi del 2013 que es titula així: "Tots els colors del camaleó" i és molt emocionant i divertit adeu i fins aviat!!!
    MERITXELL

    ResponElimina