dissabte, 24 de gener del 2015

Hem de llegir més






5 comentaris:

  1. Hola soc la Marlene. Ahir m'han regalat el llibre titulat "El gran libro del reino de la fantasia" de Gerónimo Stilton. M'ha encantat! Té varis olors y també receptes de cuina. Adéu!

    ResponElimina
  2. Hola soc la Marlene. Vull comentar el llibre ''un príncipe en la nevera'' que es tracta sobre una nena que estaba dormint i la seva mare la desperta i li tira la brega perque no hi havia més gelat a la nevera i pensava que se l' havia menjat ella i en realitat se l' havia menjat un gnom subdit del princep i ella el descubreix i tots junts fan un viatge a ''mundovera'' El mon que esta amagat a la nevera. Et trobo a faltar. Adeu.

    ResponElimina
  3. Hola Pilar soc l'Alicia i vull comentar el llibre que acabo de llegir. Es titula "Tina Superbruixa revoluciona la classe". Es tracta de laTinasuperbruixa se lo acut de fer servir un parell de trucs del seu llibre de mágia que es va trobar al costat del llit per ajudar una mica la seva profesora durant una classe davant de tot un inspector del Ministeri de educació.La tinasuperbruixa mai no había viscut un día tan mogut!Fins aquí es la historia espero que et agradi.adeu!

    ResponElimina
  4. Hola soc l'Aina i m'estic llegint un llibre que es titula :SECRET KINGDOM.
    Es xulisim m'el llegeixo els divendres a l'hora de lectura.

    ResponElimina
  5. hola soc l'Aina i estic molt emocionada per saber qui guanyara al concurs de sant jordi.Molta sort a tots!!!!

    ResponElimina