dimecres, 29 d’octubre del 2014

Avui hem visitat la biblioteca de Cambrils

Aquest matí ens ho hem passat molt bé a la biblioteca.
La bibliotecària ens ha llegit una selecció de contes, de pirates , de mosques i de la .........de ratlles.
Ui! no em recordo quin animal era. 
Si heu estat atents em direu com es deia.
Després de la sessió de contes , heu pogut llegir, o al menys fullejar més d'un llibre.
Us animo a participar en el concurs que es fa i sobretot a anar a la biblioteca, per treballar, agafar llibres i sobretot per disfrutar molt de la lectura.
Aquí teniu un petit record del vostre pas per "la biblio"








4 comentaris:

  1. Hola soc l'Aina jo m'ho vaig passar molt be a la biblioteca llegint contes amb la Mar.
    Tambe em va agradar molt els tres contes que ens va llegir la Rosana.
    A mi algunes coses em feien fastics:
    com per exemple aquell que primer la seva avia es va menjar la mosca del seu nét
    despres es va menjar un altre insecte perque es menjes a la mosca i aixi va seguir fins que la mosca va volar.

    ResponElimina
  2. Hola Pilar sóc la Clàudia de 3r Am'ho vaig passar molt bé el dia que vaig anar a la biblioteca de cambrils i per cert m'agrada molt el teu nou fons de pantalla i a informatica ets molt bona professora i ets molt guapa àdeu
    Petons molt grans !!!!!! Clàudia tortajada .

    ResponElimina
  3. Hola Pilar sóc la Clàudia,feliç any nou ! ifins al 8 de gener !!!

    àdeu.

    ResponElimina
  4. Hola soc la clàudia que tinguis un bon nadal !!!!!!

    ResponElimina